kalashelg

i helgen har jag, kevin och jakob haft vårat gemensamma kalas.
mamma och magnus med familj kom på fredagen, då käkade vi soppa och hembakt bröd.
sen vart det kortspelning och lite alkoholhaltiga drycker.


vi åt frukost runt nio och vädret såg inte lovande ut.
men plötsligt så händer det, vädret blev toppen.
full rulle hela dagen med fix inför kvällen.

våran gård är ju en lervälling och på vissa ställen en swimmingpool,
så på med gummistövlarna och släpp ut barnen.....



jag bjöd på brieost, kex, hjortronsylt och lite annat som tilltugg till välkomstdrinken.
förrätten var ostkroksbakelser.
sen blev det grillbuffe och till efterätt blev det hallonpannacottapaj.

   

en trevlig kväll med hela stora familjen, det saknades tyvärr en.
jag vet att han är med oss, men jag önskar han varit där kroppsligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0