senaste nytt

i fredags så använde jag och peter en kupong ur rabatthäftet, vi var till mariannes i falun.
åt en god middag där och sen åkte vi hem och kollade på film och myste i soffan.

jag jobbade på lördagen, en helt ok dag på jobbet.
sen åkte jag till brk och kollade på dressyrtävling och efter det var det kalasdax hos caroline.

på kvällen gjorde jag min hemläxa, lite avslappning och sen promenad med moa.
hämtade peter på nattkröken, ingen kommentar!!!

jobbade på söndagen, sen hem för att fixa fika till jakobs match.
tupplur och slapp resten av dagen.

måndag:
sovmorgon
promenad med petra
handla blommor och mat
laga mat
plocka och fixa hemma
tvätta
m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0