snart är min gräns nådd

jag håller på att bli tokig!!!

vi håller på att sälja pappas husvagn och det är bara problem och krångel från den andra som äger hälften.
när ska det vara nog????

det är ett jättestort problem att köra husvagnsgrejerna tillbaks till vansbro, men det var inge problem att åka och hämta dom där. då var det ingen fråga om vi ville ha något utan man bara packade in allt och tog det med sig.

när det väl var dax att sälja vagnen så fick hon välja om hon ville lösa ut dom eller
om dom skulle gå med vagnen.
det bestämdes att dom skulle vara med i försäljningen.

sen kom det ett sms att hon inte orkade prata med oss, utan all kontak skulle gå genom hennes dotter,
ok om det är så hon vill ha det!
det har bara varit en massa strul ang dessa jäkla saker, tänk att det är ett så stort problem nu,
men inte var då???
nu har dottern, systern och hennes man ringt och skickat sms, otrevliga samtal till både mig å magnus familj.

människan som ställt till med allt, hon är för feg för att prata med oss, utan hon skickar alla i sin omgivning och sätter dom i en jävla sits. en sits dom inte vill sitta i säger dom.

tyvärr har hon sagt en massa skit om oss, synd att hon inte är ärlig och medger sina egan fel och brister,
utan skyller allt på oss. dom verkar inte veta mycket om vad som verkligen hänt under åren......

sen pappa gick bort har hon inte gjort nånting för oss, mig har hon inte ringt en enda gång, det enda hon har gjort är att ställa krav hur hon vill ha allt, hennes sista önskan.......den repliken har vi hört många gånger,
hon utnyttjade våran sorg att få som hon ville.

hur kan man säga att man älskar någon så mycket och behandla hans barn och barnbarn så illa,
dom var det viktigaste i hans liv och det visste hon...

hon hade kunnat betett sig normalt och hon hade haft en massa stöd från oss, men hon valde bort oss alla.
tråkigt som sjutton, svårt att förklara för en tolv och trettonåring varför hon svikit dom, dom har alltid tyckt så mycket om att vara med morfar och inger.

hoppas att husvagnsförsäljingen går i lås på onsdag, sen är det bara urnnedsättningen för pappa på fredag kvar.
efter det så hoppas jag att jag slipper allt det här och kan börja gå vidare.

Jag älskar dig pappa och jag vet att du är förtvivlad över hur hon beter sig mot oss,
det här hade du satt stopp för om du varit här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0