Fars dag

jaha nu är även söndagen över...

blev väckt kvart i åtta av att valparna skrek nere, bara att ta med sig täcket och gå ner.
jag fixade frukost åt hundarna och rastade moa, sen var det fullt ös här...
när dom busat klart så knölade jag ner alla valparna framför mig i soffan, blev en lite bur mellan mig och soffryggen.
efter en stund så somnade alla och även jag :))
när vi vaknade så packade jag in moa och valparna i bilen och åkte till jobbet och hälsade på.
dom sprang som tokar i korridorerna, moa tyckte det va lattjo!!

sen hem för att fortsätta städa....ute och inne.
peter fixade en inhängnad åt valparna som vi kan ha ute, så nu har dom kännt på snö...
usch tyckte dom, kallt å ruggigt, dom darrade och pep :))
alla har förresten fått namn nu: simba, skorpan, dino och gizmo.
kort på vem som är vem kommer snart.

mot kvällningen så bjöd jag och barnen pappa peter på middag ute, gött!

nu har jag städat lite till, badat moa och nu ska jag bara mysa med valparna en stund nnan det är dags att sova.

grattis på fars dag älskade änglapappa, jag saknar dig så mycket och önskar jag fick krama om dig idag.
tänder ett ljus här hemma för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0