jaha vardag igen

jobbat och stått i idag...
när jag kom hem så var det först lite mat och sen bus med valparna.
la mig på soffan för att sova en stund, skorpan kom och gnölade och ville upp.
så jag, skorpan och moa tog oss en skön tuplur.

pratade med lotta en sväng sen, kanske blir lite käk och bio på fredag.

sen var det dags att åka till det underbara stallet, putsade och donade med viola och hennes grejer.
red fram henne på graman och ställde och böjde, kändes bra.
hoppningen känns bra och det blir bra bara jag tänker till och tar beslut.
red passiv ridning på linjen, fick 3,5 galoppsprång, skulle va 3 eller 4.
bestämde mig för att rida på 4 och då funkar det bra.
hon var duktig och snäll och ganska lyhörd :)
Fina fina favvoviola...

nu håller jag på att vänta på att småttingarna ska bli trötta nån gång, så jag får lägga mig...
men det verkar som om jag får hålla mig vaken en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0