lördag

jag har jobbat idag, aslungt var det......
städade mitt kontor som vanligt, fixade lappar och småsaker som kommit efter,
lite löner och ja jag fick en del smått och gott gjort.

när jag kom hem så åkte jag till willy, där var det svinkallt...
boxen var jätterörig med bajs och hö, så det tog en stund att få ordning på det.
jag red dressyr på åkern, pigg..lite halvtöntig häst som tycker marken är konstig.
vi red bara ca 30 minuter eftersom det var - 11, iskalla och stela fingrar och tår.
inte så roligt i den kylan, hoppas på lite varmare imorgon.

när jag kom hem så blev det en varm dusch, en tupplur, mys och bus med valparna.
nu har vi ätit lite, peter jobbar både eftermiddag och natt, så jag och kevin är själva här hemma.
nu sa jag faktiskt kolla på en film och bara slappa.

rufsatufsa smet ut igår kväll och kom inte in på hela natten, jag sov knappt nåt, var så orolig att hon skulle somna och frysa ihjäl, men imorse skrek hon och ville in :)
Vi har tagit bort bandaget och satt på henne en strut, stackars katt...
nu vill jag bara att hon ska bli bra, min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0