lördagen är över

jag har städat hela dagen och jag är fortfarande inte klar.....
fortsättning imorgon!

haft lite besök idag oxå, petra, märta och elin va hit och gosade med bebisarna, sen kom batti, babbo och caroline en sväng. lite senare tittade therese, kalle, pelle och deras barn in för att kolla på bebisarna.
bra miljöträning för valparna.

barnen sover hos kompisar, så jag peter och svärmor åt lite thaimat och kollade på film.

våran hårddisk har pajat och där ligger alla våra kort vi tagit under en massa år...
så den måste vi nog lämna in för att kanske kunna rädda alla kort, kostar mellan typ 4000-10000 kronor.
så roligt nu före jul..

nu väntar jag på att valparna ska somna, så jag får lägga mig.
tar med mig tankar och funderingar och undrar hur det egentligen ligger till??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0