stalltjänst dag två.

sänder en massa varma kramar och tankar till en fin vän, lillis. löv you!!

nu är stalltjänsten över för den här gången.
jag hade jan och therese med mig och vi var klara tidigt, skickade hem då.
jag tog ut alla hinkar i foderkammaren och tvättstugan och skurade ur.....
behövligt, men syns knappt på vissa ändå.

plockade och städade, sen kom märta och elin och pysslade om cola.
vi tog in hästarna sen och då var det över för denna gång.

gissa om katterna mått bra inatt, dom har haft det varmt och skönt :))

nu har jag sovit i typ två timmar och planen var att jag skulle röja här hemma, men jag vet inte om jag orkar....

imorgon blir en lång dag, jag och petra ska börja titta på julen.....
vi kommer att vara gråhårig innan det är klart.
direkt efter det så har vi medlemsmöte i stallet och sen ska jag hoppa viola :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0