äntligen fredag

Veckan har varit bra, men som det är just nu så blir det mindre sömn än vanligt eftersom Moa vill ut och jag hör henne och bebisarna på nätterna...
Minst två gånger per natt får jag tända lampan och kolla så allt är bra med dom alla :)

Jag hoppade poker i måndags på hackamore, kändes bra. Han är en gentleman.
Sen hoppade jag Viola i onsdags och det blev bra, slet som ett djur men jag känner mig ändå nöjd!

Mia är på mig hela tiden om blicken och ditt och datt, precis som jag vill ha det, när jag känner att det inte går så bra har jag lust att grina en skvätt och be henne sluta. Jag känner mig kass, men som hon säger så har hon höga krav på mig och det är klart att det blir krångligare.
Jag vill att hon ska ha höga krav på mig!!

Jag känner att jag har utvecklats så mycket mer under hösten när jag ridit för Mia och det är så jäkla roligt....
nu vill man bara mer å mer :)

Sen har jag tränat på friskis måndag och onsdag, bra jobbat Camilla!

Petra var gullig och följde med mig ut och letade efter jacka och skor, jackan hittade vi efter att letat i varenda butik och letat en gång till... jag är inte byggd för höstjackorna som finns idag.
Tack Petra för superhjälp, vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. Så skönt att du är ärlig om vad du tycker!!

Sen har jag och Cissi bytt häst på veteranhoppningen, jag ska hoppa Viola.
Hjälp, hur det nu ska gå, det får bli hur det vill bara jag gör mitt bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0