bra helg och ångest!

Jag har haft en bra helg!
Stalltjänst på lördag med duktiga elever, vi red ut och sen fick Lina sig ett skönhetsbad.

På kvällen var vi till emelie på tjejmiddag, vi var 10 hästtjejer. Trevligt!

Sovmorgon på söndag och sen lite städning.
På eftermiddagen var jag på yoga, skönt!

Men nu börjar ångesten komma krypandes, jobb imorgon.....
Gick hem tidigare i fredags för jag var helt slut och värsta huvudvärken,
jag vet inte hur jag ska orka sitta där och må piss??
Jobbade tre dagar förra veckan och jag var helt slut....
Jäkla ....... för att det inte blir nån förändring, varför kommer vi alltid i sista hand?
Men vill ni köra slut på oss helt så har ni börjat lyckas med mig,
och jag tror tyvärr att det blir fler.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hoppas du blir att må bättre.



Ville även passa på att säga att jag tycker att ni gör ett hästjobb.. Ni är otroligt duktiga på det ni gör och jag beundrar er verkligen. Fler borde se vilket jobb ni gör.



Jag hoppas det värmer lite om hjärtat att höra att någon tycker att ni gör ett bra jobb..



Var rädd om dig och hoppas allt blir bättre snart.

Många kramar Therese

2010-10-10 @ 22:29:14
Postat av: lillis

Ta inte kål på dej...inte värt det, är tacksam att jag "tog mej loss" i tid :o/ kram....

2010-10-11 @ 11:05:11
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: camilla

Det är klart det värmer Therese, det uppskattas att höra sånt. Det blir nog bättre hoppas jag, om det bara kunde bli lugn och ro nån gång.

Ja Lillis, jag förstår att du är tacksam. Men jag gillar mitt jobb och mina toppenkollegor, så jag önskar det blev bättre så alla blir kvar :)

Kram på er båda

2010-10-11 @ 11:11:08
URL: http://millackas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0