en himla bra helg

det har varit en riktigt bra helg...
på lördagen ringde klockan 05.00, men ska man iväg på skoj så är det inte så jobbigt att gå upp.
kokade kaffe och fixade mackor, mia hämtade mig kvart i sex.
hon tävlade dressyr i hofors med willy.
dom var så duktiga med några småmissar bara :))





en lång, kall, mysig, solig och hästig dag tillsammans med två fina vänner.

på kvällen så kom petra och nicklas hit, nicklas för att kolla på hockey och petra för att mysa med valparna.

sovmorgon på söndagen och sen körde jag igång med lite städning.
faster anneli och mattias tittade förbi på lite kaffe, ida var här och tränade med dalalaget i fotboll.
trevligt trevligt!

idag var det sista gången på yogan, så himla tråkigt att det är slut.
min kropp behöver verkligen det, jag är megastel...
men jag har ett progran så jag ska försöka att köra det tre gånger i veckan.

på kvällen var det film, valp och moamys :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

tack för att du ville göra oss sällskap!

2010-10-25 @ 22:13:17
URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0