fotografering!

idag har jag, petra, lillis och lella varit på grand i falun och blivit sminkade och fotograferade.
det var en annorlunda upplevelse för mig som avskyr att vara med på kort...

tanken var att jag skulle ha ridkläder på några bilder och vanliga på några,
men när vi kom dit så ville dom helst inte att man skulle byta om.
så då fick det bli vanliga kläder, jag blev sminkad med lila färg som matchade min tröja.
gillade det!!

sen fick jag och lillis gå in för att bli fotograferade, hon talade hela tiden om för oss hur vi skulle sitta,
men det är ju så svårt att skratta naturligt på beställning...
det var svårt men ändå skoj att provat på, men nån modell kommer jag aldrig att bli.....



jag hade tänkt att plocka och fixa här hemma på kvällen, men eftersom barnen skulle sova bort, peter skulle jobba natt så åkte jag till ridklubben och badade kurre och cindy istället.
så när andra festar och har lördagsmys så åker jag till stallet och badar hästar och myser =D

så dom är i alla fall fina tills dom går ut imorgon bitti och rullar sig :)

nu har jag fixat och gjort rent hos valparna, busat och myst med dom och moa.

så nu ska jag bara ta det lungt och ladda för jobb imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ann

Du var jättefin på bilden, fast det är du alltid. Kram på dig

2010-11-01 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0