jobbet

helt sjukt att efter en arbetsdag på mitt jobb så har man huvudvärk, hemsk axelvärk och helt tom i knoppen....
jag älskar mitt jobb och kollegorna, speciellt dom :))
men vi funderar ju alla om det är värt det??
att aldrig få lugn och ro,
att aldrig få veta nå,
att aldrig få vara med och tycka till längre.
att inte längre  få nån speciell uppskattning,
att inte bli sedd.
mottot nu är ofta att dom gör som dom vill och bryr sig inte om hur det påverkar oss, konstigt.
det skulle vara spännande och se hur dom fixade vårat jobb om ingen av oss var där,
ingen annan än vi kan ju systemet....
det är bara vi och våra få vikarier som kan det.
alla som kommer in och ser vilket ansvar och vilket jobb vi har, tycker att vi oxå borde få tillägget eller högre lön.
men inte dom som ska värna om oss, där är vi inte så mycket värda känns det som....

nu har jag öst ur mig lite, skönt!!


Kommentarer
Postat av: lillis

Jaaaaaaa....så kan ni nog tyvär säja i hundra år till verkar det som...JAG VET iaf vilket fantastiskt jobb ni gör...puss till dej :O)

2010-10-08 @ 19:02:22
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0