lediga dagar

jag har haft ledigt i två dagar, härligt och välbehövligt!

i söndags kom jag till jobbet och datorn funkade inte och alla som vet vad jag jobbar med vet att datorn är A och O i mitt jobb, där ligger allt och då menar jag allt.
finns inget man kan göra utan dator....
så det var väl lite kaos kan man säga, men vi löste det så gott vi kunde.

lite sovmorgon blev det på måndagen och sen frukost framför datorn.
sen tog jag itu med vardagsrummet, möblerade om och städade bort alla dammråttor.

kvällen avslutades med hoppträning med viola, vi hade bytt hästar den här gången.
hon var stark men det kändes ändå riktigt bra, hoppade en meter och på henne är språnget inge problem utan landningen, hon försvinner :)
men en jäkla rolig och lärorik häst är det!!



på tisdagen skickade jag barnen till skolan och åkte sen upp till willy.
blev ett lungt joggingpass i ridhuset, han kändes lite ofokuserad och trött...
men han var avslappnad och fin i slutet.
han är en pärla fina willy, goare häst får man leta efter :)



när jag kom hem så duschade jag och väckte peter, vi tog oss en mysig tripp till ikea,
där det handlades tvbänk, lampa, kuddfodral, pläd, massor med ljus, täcken och lite annat smått och gott.
väl hemma igen så plockade jag ihop det sista på nedervåningen och dammsög.
nu är det "bara" övervåningen kvar :(

men just nu tittar jag på hästhoppning och har tagit mig ett glas vitt vin,
känns riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0