så svårt

jag måste bestämma mig vilken valp jag ska behålla och det är inte lätt...
just nu väljer jag på två, den bruna och den stora svartbuna....

sen får jag jättedåligt samvete att jag väljer bort två, fan att det ska va så svårt.
gick peter med på det så skulle jag behålla alla och sen aldrig mer ta en kull.

dom är så olika, med så mysiga personligheter, goa, glada, söta, sällskapssjuka och så roliga och busiga...

om jag bara visste att dom hamnade hos nån jag kände, så vore det enklare, då kan jag välja bort den och koncentrera mig på att välja ut nån av de andra.....

snart får jag dra lott eller ta den som blir kvar, ja jag vet inte....

det känns skit att göra detta val.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0