samtal

fick ett samtal från svärmor på förmiddagen, hon var in och tog ut moa och kollade till valparna.
hon säger att hon bara hittar två av valparna, dom andra är borta...
det hann komma många tankar i huvudet, har katterna ätit upp dom? har moa blivit tokig och haft ihjäl dom?
sansade mig och tänkte efter, dom två stora hade klänkt sig över gallret igår så det hade dom nog gjort nu oxå...
ja jag hittar dom inte säger hon.
jag sa att hon skulle kolla om filten från soffan åkt ner på govet, det hade den.
ja då ligger dom garanterat där och det gjorde dom, sov så sött så :-)

hahahahaha....

som sagt det är full fart här hemma nu och dom vill inte va innanför gallret om dom är vakna,
riktiga små busungar är det!

på kvällen hoppade jag ht, vi hoppade på serpentinbågar och skulle träna på att få rätt galopp.
det kändes riktigt bra och var skoj.
vi fick till en fin galopp så det var skoj, hans kan ju va lite "stötig" annars.
tina var imponerad av mina tre sista gånger jag ridit, hon tycker det hänt mycket. skitskoj att höra..
jag känner att jag hinner med och att det gett utdelning av allt mitt tränande,
blick, händer och min position i sadeln.

det blir bara roligare och roligare att träna, man vill mera.....

nu har jag färgat håret, myst med bebisarna och nu ska jag slänga mig på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0