tisdag

direkt efter jobbet åkte jag och petra till kupolen för att leta kläder.
ingen av oss var direkt laddade för det, men ja det lär ju göras om vi ska ta kort på lördag.
tycker det är ett konstigt mode just nu, jättesvårt att hitta nåt.
ska prova det jag köpt hemma i lugn och ro så får vi se om det duger i slutändan.

håller på att fixa alla papper som ska skickas in för att registrera valparna,
det är en del man ska ha koll på, men jag lär mig väl :)

jag måste bara bestämma vilken valp som jag ska ha kvar innan jag sätter ut annons,
så om nån vet som är intresserad så hör av er.
tre killar till salu..

ledsamt nog för både min och knubbisen skull blir det inte flytt dit det var tänkt :((
det hade känts så skönt om man fått ha kvar honom i närheten,
han är en så glad och busig kille.

nej nu ska jag sätta mig på golvet och bara mysa med de små......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0