veteranhoppning

efter jobbet i lördags var det dags för veteranhoppning, det är för oss 30+.
vi käkade sopplunch först och sen var det banbygge.
jag var smånervös, har inga nerver när det gäller tävling.

sen blev det stressigt att snabbt fixa iordning viola, jag hade velat borsta och pysslat lite längre med henne.
 
sen var det dags att rida fram.
inte så enkelt med en massa ryttare som var överallt,
mitt i galoppen fick man tvärnita för att nån red ut framför en....

jag hann inte rida fram det jag behövde, jag kände inte att jag hade viola med mig, tyvärr!
jag och cissi gick in på banan, vi fick hoppa fram några gånger inne där innan det var dax för cissi och starta.
poker sprang förbi två hinder, men annars såg det bra ut.

mitt mål var att ta mig runt och det gjprde jag med två pet, men det kändes inte så bra.
jag hade ingen bra känsla, hon var inte med mig, galoppen var dålig men hon var snäll och hoppade i alla fall :))

vi kom på tredje plats, så jag får försöka se att det kanske inte var helt kasst i alla fall :)
lånade finaste Willy på ärevarvet, det gillar han!



känner att jag kunde gjort det bättre om vi hade haft bättre tid på oss, om det inte hade blivit så stressigt...

duktiga viola!



men men det var en mysig eftermiddag med härliga människor i alla fall!!

Cissi och Poker.


Kommentarer
Postat av: johanna

hur mår moa egentligen? har det gett sig? Jo men jag är rädd om mig... måste ju aktivera mollan på något sätt hur som helst :/ ses på onsdag! puss

2010-10-04 @ 16:41:35
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0