besviken

känner mig så jäkla besviken, ledsen och orättvist behandlad av jobbet.....
va spelar det för roll om man gör ett bra jobb om man ändå inte får nåt för det....
fick inge kritik eller negativt alls utan bara positiv feedback på medarbetarsamtalet,
men hamnar tyvärr mellan tre chefsbyten.
jäkla undanflykter dom kommer med, det är väl bara att ta reda på fakta med min förra chef??

sen ska man kunna motivera sig själv att gå till jobbet och försöka hitta tillbaka till den bra känslan,
just nu har jag bara lust att dra nåt gammalt över mig....

så nu är det dags att ta fram stridyxan och kämpa för rättvisan!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men fy då. Vad är det som händer på jobbet? Försök ändå att komma ihåg att du är grymt duktig på det du gör <3

2010-09-29 @ 10:20:14
URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0