känner mig nöjd

jag känner mig nöjd att jag börjat röra på fläsket...

förra veckan blev det i alla fall friskis 3 gånger, yoga 1 gång och sen red jag 3 dagar,
inte illa för att vara en latmask : )

jag är urkass på friskis, att röra armar, ben och kropp hit och dit det är inte min grej,
men jag ska inte ge upp utan kämpa på!!

Nån gång måste väl jag oxå lära mig??
Insett att jag ska gå på bas i första hand eftersom medel blir för mycket med alla rörelser,
jag blir bara stressad och då är risken att jag ger upp.
ska nog boka tid i gymet för en genomgång, så jag kan vara även där :)

så mitt mål är att träna tre gånger i veckan på friskis, yoga en gång i veckan och sen kan jag ju öka på det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0