Plötsligt händer det

I söndags var jag och Petra på prova på yoga och jag kan bara konstatera att jag är megastel...
och då menar jag megastel!!!
Svårt med alla övningar, men som tur är så gör man efter sin egen förmåga.
Så nu ska vi gå varje söndag i tio veckor...

Sen har jag plötsligt bestämt mig för att prova på friskis och svettis,
jag har alltid sagt att det kommer jag aldrig att göra eftersom jag inte har nån kordinationsförmåga...
men va tusan, jag kan väl prova :))

Så ikväll börjas det!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så himla duktig som ger träningen en chans! Härligt gumman!

2010-09-14 @ 15:22:39
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack Mia, det behöver jag höra. Känner mig rätt så duktig :)

2010-09-29 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0