Turkiet

Våran semester i Turkiet har varit toppen!!
Vi har solat, badat, myst, ätit, druckit, ätit, druckit........





En eftermiddag var vi in till Managvat och shoppade en del :))
Sen var vi även in till gamla Side en kväll och åt lite mat och shoppade,
jättefint var det där.
Vårat hotell var fint med bra mat, men för min smak låg det lite för avsides.



Jag vill gärna gå ut och kolla mig runt på kvällen, slinka in på en bar och ta en öl och shoppa lite.
Det har varit jättemysigt att få vara där tillsammans med min bror och hans fina familj,
vi behövde det här allihop efter allt som hänt.
Nu har man laddat lite batterier och det var välbehövligt.

Nästa år blir det nog två veckor, tillsammans med Petra och hennes familj :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0