några dagar

Red Willy i skogen i tisdags, avslappnad och fin :)
På kvällen red jag Viola, kort kort trav över bommar och hon skötte sig riktigt bra.

På onsdagen var det dags för jobb igen, positiv när jag kom dit men tyvärr försvinner det fort.
Jag fick i alla fall fram vad jag ville ha sagt om saker och ting,
skönt men jag vet att det är inte populärt...

Åkte till stallet trött och med huvudvärk...
Men efter att hoppat en liten bana med Kurre, så var jag piggare och nöjd med oss två!!

Idag har jag jobbat igen och då var käraste babsan vikarie för sig själv,
fan va jag saknar henne redan.....
Jag bara önskar att dom varit rädd om oss så vi kunde/kan vara kvar...

Jag har äntligen fått börja kratta gården, skönt att det börjar torka upp.
Tog en promenix med vovvarna och sen har vi ätit donken nu på kvällskvisten.

Imorgon stalltjänst med goa Cissi och hoppträning med Viola :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0