tror

Nu tror jag att jag har lust att börja blogga igen, har inte haft lust på typ 1 1/2 månad...

Jag mår bra igen, så himla skönt...
Jag kan inte fatta att jag för ett tag sen mådde så dåligt att jag knappt ville nåt mer....
jag har fått tillbaka ork, energi och livslust.
Jag hoppas att jag aldrig mer behöver må så dåligt igen, jag ska inte göra det!!!

Här hemma är det full rulle med alla hundar, Dino är fortfarande kvar.
Men jag måste tyvärr sätta ut en ny annons, jag kan inte ha så många.
Jag kommer gråta floder när han flyttar, min goa lilla pluttis <3

Jag har hastigt och lustig och av en slump fått annat jobb i sommar.
Jag ska vara på en gruppbostad i 8 veckor och ha lite semester före och efter...
Det är helt klart värt att inte få nån riktig semester för att få prova på annat.
Jag är så lycklig och glad för det :))

Jag har varit på ridweekend i Hofors med härliga tjejer och roliga ridpass.
Fick en häst som jag gillade skarpt, banhoppningen på söndagen var helgens höjdpunkt.
Härligt att få hoppa på riktigt, en bana på ca en meter och verkligen få känna på att man
inte tappat allt nu när man knappt hoppar.
Det kan jag leva på länge.....

Vi har äntligen börjat renovera Kevins rum, det går sakta men säkert :))

Annars är det som vanligt här hemma, det rullar på...

Jag är så glad att jag har min underbara familj och mina underbara vänner, ni gör livet värt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0