enorm glädje

Igår så hade jag och Peter varit till ridklubben och satt upp tidningshyllorna, fikat och pratat.
Efter det så var det dags för handling på ica maxi... inte det roligaste man kan hitta på.

Men i grönsaksdisken träffar jag en av mina kollegor som jag haft i sommar och hon jobbade och hade några med sig...
Skyndade mig dit och ser dessa ansikten som bara lyser upp när dom ser mig, långa goa kramar blev det av alla, fina ord...när kommer du bella?? Bella är mitt namn där, en har döpt och dom andra hakar på....
Så svårt att säga att Bella inte kommer nå mer, jag lovar att komma och hälsa på och sen ska vi ju gå ut och äta avslutningsmiddag tillsammans sen. Åh va jag längtar :)

När jag går därifrån så känner jag mig ledsen, glad och otroligt lycklig lottad :))
Tårarna bränner när jag vet att jag inte ska tillbaka till min sommarfamilj,,,att det kan göra så ont....
Det har varit en av de bästa somrarna de senaste 13 åren, varit en fröjd att gå till jobbet, längtat att gå dit.
Kan inte förklara hur bra jag mått och trivts, det har varit helt fantastiskt :))
Tack alla ni som gjorde min sommar så otroligt bra, ni är alla helt toppen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0