medvetet

Jag har medvetet låtit bli att blogga ett tag, känns som om det bara skulle stå en massa deppgrejer då....
Mitt liv är inte på topp, så skulle man kunna säga och det beror på jobbet.
Går inte in på några detaljer där.

Istället väljer jag att räkna upp lite positiva, roliga, mysiga och trevliga saker:

* Tisdagsridningen på Viola förgyller tisdagarna.
* Onsdagsridningen för Mia på olika hästar.
* Helgridning på Viola och stalltjänsten.
* Willyridningen.
* Middag med Mia, Elisabet och Cissi .
* Middag med familjen Båtmästar i Falun.
* Promenad med vovvarna.
* Varit med Mia i Avesta och kollat på hästhoppning.
* Mys med min underbara familj.
* Fredagsmys med Petra.
* Solen.
* Sovmorgon.
* Trevlig kväll hos Ewa.

Mm......

Idag är det alla hjärtans dag <3
Så kramar till alla!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt med lite positivt:)

2011-02-14 @ 21:20:54
Postat av: lillis

Va skönt...att du trots allt hittar några ljusglimtar...kramar

2011-02-18 @ 07:30:39
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0