december

Här kommer december i lite bilder och text!

Jag har varit sjukskriven, men nu har jag i alla fall jobbat 25% i tre veckor.
Mitt mål är att trappa upp så jag inte hamnar är igen.
Jag mår kasst just nu och det beror på jobbet, sen är det klart att när man mår dåligt så kommer annat upp och blir mer påtagligt, som saknaden efter pappa och att jag var nära att mista min stora kärlek.
Men nog om det.....
Jag koncentrerar mig på det som varit bra i December istället :)

Vi var till faster Anneli på 40-årsfest, trevligt och mysigt att träffa släkten igen.

 

Jag var och "hälsade" på hos pappa, shit va jag saknar dig!




Har varit i Rommeholen och städat i Borlänge ridklubbs nya lokaler.
Tyvärr har förebilden på köket försvunnit, men allt var täckt av saker och lort,
sä här blev det i alla fall :)

           

Mamma & Arne, Sandra & Albin, Anders & Emma, Magnus, Liselott, Fanny & Rasmus har varit här och firat jul.
Jättemysigt att ha alla här, så glad att ha mamsen här hela helgen och en stor bonus var att lillsyrran var här. Hon har varit borta i ett halvår, gött att ha henne hemma igen.

    

Vi har firat jul med Peters mamma, pappa, syster med familj, Gladys och Ingvar.
En lugn och fin jul med familjen.

     

Vi har flyttat alla hästar till Romme och städat ur i lerbäcken.



Har varit och ridit Viola och pysslat med henne, älskar den hästen!!
Så himla roligt att få rå om henne lite själv.



Vi har firat nyår med finaste Petra och hennes familj.
God mat och alltid lika mysiga att umgås med.

   

Nu är äntligen det här året över, ser framemot 2011.

Kommentarer
Postat av: lillis

Kram <3

2011-01-06 @ 15:20:42
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0