fredagsmys

jag åkte ut tidigare till romme så jag hann städa klar baracken, så nu ska bara fönstrerna putsas bara det bli varmare.
jag red vilda på onsdagslektionen, skoj och brett att sitta på ;))

jag var på möte på jobbet en sväng på torsdagen, vi fick lite ny information.
jag fick min sjunde chef sen januari 2007, börjar bli van att byta :)

sen åkte jag till willy och vi tog oss en underbar ridtur i solskenet, härligt!

idag har jag jobbat, det har gått bra och känts bra att vara där.
fick en hel del gjort.

jag och peter tog med oss dino och simba till djuraffären, köpte en stickad tröja och halsband till lillen simba.
sen blev det en kort promenad och dom skötte sig bra.
när jag kom hem så tog jag med mig gizmo och moa på promenad, även dom skötte sig.

nu har jag tagit mig ett glas rött, käkat donken och ska nu se på film med darlingen <3
barnen sover borta :) och jag är megatrött....skittråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0