torsdag

jag har börjar jobba 50 % den här veckan och det känns både bra och dåligt,
jobbigt att komma till jobbet och ha samma stora ansvar som när man jobbar 100 %.
Funkar liksom inte så bra......

annars så händer det inte så mycket just nu, städat och plockat undan julen här hemma.

väntar fortfarande på att dinos eventuella nya familj ska komma och kolla nån gång.
dom har avbokat besöket 4-5 gånger av olika anledningar, så nu håller jag tummarna att dom kommer i helgen.
annars så får jag se mig om efter andra alternativ för han behöver ett nytt hem nu!

jag ska rida viola i helgen, ser framemot det.
bäst att passa på att ha henne när man har chansen, jag gillar verkligen den hästen.
hon gör mig glad :))

imorgon blir det en tung dag, jag ska ta farväl av en fin människa, kickie <3

Kommentarer
Postat av: lillis

Näää...inge bra å jobba på det viset :o/

Hoppas du orkar med begravningen, mycket som "rivs upp" ...styrkekram till dej <3

2011-01-14 @ 14:05:23
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0