uppskattat besök

Min lillsyrra kom på besök i måndags, första gången själv och självmant :))

Hämtade henne och lillebror på kupolen, som också var med hem och käkade tacos.

Sen satt jag och sandra och pratade till tre på natten, jättemysigt!!
Visste inte att vi hade såå mycket att prata om, det kändes avslappnat och naturligt.
Nu kan våran relation bara bli bättre och bättre, en sån systerrelation som jag längtat efter.
Tack för besöket, du är bäst!!

Haft besök av en fin vän idag, Lillis. Härligt att träffa henne igen!

Pratat med mamsen idag oxå, skönt att veta att allt gått bra....
Saknar henne <3

Min familj är det finaste som finns och jag älskar dom otroligt mycket,
både två och fyrbenta familjemedlemmar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du tog orden ur min min, tyckte oxå att det var otorligt avslappnat och mysigt! Flyttar väll snart in ;) hehe

kramar på dig! <3

2011-01-28 @ 16:43:00
URL: http://pratis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0