fredag

Sov länge idag...skönt!
Sen tog jag mig ett dopp i poolen och solade lite innan det var dags att åka till Willy.
När vi kom bort till Terese idag så kom en blå påse flygandes, Willy fick panik och kastade sig hit och dit,
precis när jag trodde det var lungt så börjar den flyga mot oss igen.
Ren tur att jag satt kvar när W kastade sig hemåt...

Rädd för allt till en början, men sen så gjorde han en bra jobb på banan.
Han fick bada och bli fin efter det.
Putsade och packade lite inför morgondagen.

När jag kom hem så blev det ett dopp till, sen lite handling, donken och ett glas rött.
Nu har jag städat av farstun, dammsugit och torkat golven nere, gjort ren badrummet och
torkat av soldäcket...nu får det räcka för idag :))

Fått höra fina ord oxå, oj så det värmer gott!!

Imorgon Hofors med Mia, Willy, Bettan, Klara och nån hund, mysiiigt....

Kommentarer
Postat av: lillis

städmajja ;o)

2011-07-13 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0