över

Nu är P&L över, det har varit trevligt-men jag är ganska nöjd att det är över....
 
Den här veckan har jag jobbat sönd till månd...
Och onsd 16  till torsd 14, igår städade jag en massa-hade inte så många hemma.
Varje gång jag går till jobbet så tänker jag-kan det va så här bra???
Jag får betalt för att finnas för andra och göra många roliga saker...
konstigt för mig som är van att slita både hår och annat på mitt jobb, vilket jag också trivs med...

Skuttade med Viola i tisdags, en glad häst och ryttare :)
Och idag fick jag avsluta ridterminen på min älskling Viola, guld värt...
Ett roligt och jobbigt pass.



Nu har alla Brk hästar semester, dom är väl förtjänt av det!!

Ikväll har jag tagit mig ett glas rött, plockat här hemma och bara varit.

Imorgon Willyridning...

Kommentarer
Postat av: lillis

Ja...de är sant...de kan va så bra...

2011-07-13 @ 09:52:47
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0