P&L

Nu håller P&L på för fullt, men jag ska inte gå....
Jag jobbade på måndagen 11-18,30, helt perfekt.
På tisdagen röjde och rensade jag ute på gården och i uthuset, köpte och planterade blommor, 
varvat med bad och solning.
En toppendag!
På onsdagen åkte jag, Peter, Kevin, Jakob och Jonte till Leksands sommarland.
En fantastisk dag med bad, sol och god mat.
På torsdagen fortsatte jag att röja, sola och bada..
Idag är det fredag och jag har varit och ridit Willy, badat, varit till tippen och nu blir det donken och ett glas rött.
Imorgon ska jag jobba, det ser jag framemot :))


Kommentarer
Postat av: lillis

Nice å läsa lite "camillablogg" igen...har ju lagt ner fejjan för tillfället...så man vill ju bli lite uppdaterad om livet å så ;o)

Hoppas du har de bra på ditt sommarjobb <3

2011-07-07 @ 13:39:56
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0