funderingar

Jag har mycket funderingar kring jobb just nu...
Jag har redan börjat känna mig ledsen och har en olustkänsla i magen när jag är på jobbet.
Skit oxå...jag trodde att jag skulle orka så mycket mer efter min fantastiska sommar.
Men det gör jag tydligen inte, jag kan inte bli att må som förut, det fixar jag inte!!

Så jag letar...och blir lite smått irriterad när jag ser hur alla vik blir tillsatta och
inte blir utannonserade som dom bör.

Ett stort minus just nu är att den efterlängtade hästterapiutbildningen troligtvis är inställd :(
Jag har längtat och sett framemot att få göra nåt annat och så kommer det kanske inte att ske,
så då är frågan om jag ska gå den långa och dyra vägen till att bli diplomerad hästmassör??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0